Informația este sursa puterii
Ce facem cu informațiile? Informația reprezintă o sursa a puterii. Să știi ce să faci cu informația înseamnă să ai putere.
Plecăm de la un exemplu foarte simplu atunci când vine vorba de ce facem cu informația. Ce poate reprezenta ea pentru noi? Să zicem că ne uitam pe prognoza meteo și vedem că urmează să plouă. Asta înseamnă să avem informația. Dacă ieșim fără umbrelă și începe ploaia înseamnă că nu am știut ce să facem cu informația. Așadar a fost inutil să avem aceasta informație. Dacă știm că urmează să plouă și ne luam cu noi umbrela deja înseamnă că suntem cu un pas în față și ne-am folosit de informația pe care am avut-o pentru a ne ajuta și pentru a ne proteja de eventualele riscuri. De la acest exemplu foarte simplu putem merge spre orice direcție ne dorim atunci când vine vorba de informație și de ce facem cu ea.
Colectarea de date
Peste tot se colectează date. Mereu cineva ne solicită numărul de telefon sau adresa de mail. Acest pas este doar primul în a avea informația. Dacă nu știi ce să facea cu aceste informații este doar un colector de date care rămâne la acest statut fără a beneficia de puterea informației. Dacă știi ce să faci cu această informație deja puterea crește.
La începutul anului 2020, înainte de pandemie, în luna ianuarie “îmi băteam la cap” clienții să plaseze remediile pentru an. Totul era pregătit, data selectată, și unii dintre clienți îmi spuneau: “acum am închis anul 2019, mai lasă-mă un pic, plec în concediu, după ce revin în februarie vorbim, acum nu am timp, etc”… îmi aduc aminte de un client care îmi spunea în plină pandemie: “numai de gura ta am pus remediile, uita-te, toți din jurul și din domeniul nostru închid, eu am de lucru acum de nu mai îmi vad capul…”
Reverse engineering sau nu, acum nu mai contează cine ce a văzut sau cine ce a știut că urmează. Ideea e că știam că urmează o perioada nasoală, și cel mai bine este să te pregătești, să fii pregătit. Cu atâta informație pe care o ai la un moment dat.
În ziua dea zi, marea majoritatea vrea să vândă sau să cumpere ceva. Am clienți care mă contactează pentru cumpărarea/vânzarea unei proprietăți. Dacă eu le spun că o casa nu li se potrivește pentru că Sheng Qi, sau partea oportunităților, zona generatoare de viată, bani, status, lipsește din acea locație, voi cum credeți că afacerile familiei vor evolua dacă se mută în acea locație?
Exemple din trecut
Am un client care m-a contactat după 3-5 ani. Este acel tip de client care vine, ia o parte din informație, și are nevoie să o prelucreze, să o analizeze, să mai pună întrebări și după să ia o hotărâre. Business-ul lui era cumva ținut sub control, nu era nici rău, dar nici nu se îmbogățea din el. Își permitea vreo 8, 9 excursii exotice pe an cu familia și cam atât. Când am ajuns la punctul la care i-am spus haide să vindem business-ul, sau haide sa ne specializam pe părticica asta, a dispărut pentru o perioadă. Acum m-a sunat iar, sa îmi spună sa reluam iar discuțiile. Dar voi credeți ca strategia și informația de acum 3-5 ani este la fel acum, în 2021? Are aceeași putere?
Social Media este în foarte mare măsura un instrument de colectare date care cu ajutorul inteligenței artificiale știe si ce sa facă cu ele. De aici puterea a tot ceea ce ține de online. De targetare, de influențare a puterii de cumpărare, de vânzare și de poziționare exact acolo unde se dorește. Asta înseamnă sa știi cum să obții informația și ai ales ca se faci cu ea.
Cum te pot ajuta eu?
Vrei sa știi cum te pot ajuta în înțelegerea acestei informații? Mă găsești foarte ușor și sunt la un click distanță pentru ați detalia cum te poți folosi benefic de informațiile pe care le am și care pot reprezenta o sursa de putere pentru tine.
Deciziile pe care le iei, momentul în care iei aceste decizii și ai ales cum poți pune informația să lucreze pentru tine de la o simpla citire a hărții natale și până la discuții detaliate din zona de fenq shui sau qimen. Te las cu privirea de ansamblu asupra unui aspect foarte simplu care exemplifică cele de mai sus. Degeaba știi de unde răsare soarele daca nu profiți de razele lui sau nu te folosești de aceasta informație să te ferești de ele.
Nu uitați să vizitați magazinul online. Până una alta ne auzim pe facebook.